A300 var Fengmis flaggskeppsmodell.
Hur står den sig mot senaste Tri-laser T1?
Först A300



Sedan T1



Slutligen jämförelsevideon
T1 verkar ha mycket bra färgprestanda, men i vissa fall är färgnoggrannheten inte så bra (överdrivet rödaktig). Skärpan på T1 verkar inte påverkas av tri-lasersystemet. Överlag skulle jag fortfarande föredra T1 om färgen är kalibrerad, A300 behåller fortfarande sin glans med bättre färgnoggrannhet och hög kontrast (4000:1)
Vilken tycker du är bättre?
Eller







